Gäst CrazyCake Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Tjenare. Kommer ihåg för flera år sen när man var liten, Så fanns det en butik där man kunde köpa banan och jordgubbs O'boy. Men nu finns den inte längre, Och har inte lyckats hitta det här i Sverige heller. Var i Spanien nyss och hittade jordgubbs O'Boy, Men var kan jag hitta det i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 låter sjukt äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 O'boy är bara ett märke med en samling av olika pulver som blandas med mjölk.. Du kan antagligen hitta jordgubbsmix och bananmix på dem flesta livsmedelsaffärerna, prova LIDL eller City Gross först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 låter sjukt äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Nestlé gör burkar med pulver i olika smaker till mjölk, de finns oftast i turkbutiker. Minns inte vad det står på burkarna. Burkarna är gjorda i papp, är gula med en brun kanin på som dricker den smaksatta mjölken ur ett sugrör som är rött och vitt. Alternativt någon butik som importerar saker från England/västra asien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Tackar för all hjälp. Kommer ihåg att där jag hittade det innan, Var i en turk butik, Men får väl kolla noggare på City gross :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det smakar lika äckligt och konstlat som Kalles Kaviar med banansmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) Det smakar lika äckligt och konstlat som Kalles Kaviar med banansmak. tidernas dummaste blandning. Redigerat 1 Juni 2010 av Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 låter sjukt äckligt.+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Jag minns dom där smakerna, jordgubbs smak var sjukt gott men banan var riktigt äckligt. Har också sökt efter det ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det låter inte speciellt gott... Hursomhelst har jag inte hört talas om det, men det skulle inte förvåna mig som de blandar i vanilj i Coca-Cola till exempel. Men annars kan man väl göra egen varm choklad med jordgubbar och banan i :) (Fast jag tror inte det är så gott det heller men då slipper du alla kemikalier i de där pulvret) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.