Hoppa till innehåll

O'boy Med Banan/jordgubbs Smak?

Gäst CrazyCake

Rekommendera inlägg

Gäst CrazyCake

Tjenare.

Kommer ihåg för flera år sen när man var liten, Så fanns det en butik där man kunde köpa banan och jordgubbs O'boy.

Men nu finns den inte längre, Och har inte lyckats hitta det här i Sverige heller.

Var i Spanien nyss och hittade jordgubbs O'Boy, Men var kan jag hitta det i Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nestlé gör burkar med pulver i olika smaker till mjölk, de finns oftast i turkbutiker. Minns inte vad det står på burkarna.

Burkarna är gjorda i papp, är gula med en brun kanin på som dricker den smaksatta mjölken ur ett sugrör som är rött och vitt.

Alternativt någon butik som importerar saker från England/västra asien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Tackar för all hjälp.

Kommer ihåg att där jag hittade det innan, Var i en turk butik, Men får väl kolla noggare på City gross :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Inloggad

Det smakar lika äckligt och konstlat som Kalles Kaviar med banansmak.

tidernas dummaste blandning.

Redigerat av Inloggad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det låter inte speciellt gott...

Hursomhelst har jag inte hört talas om det, men det skulle inte förvåna mig som de blandar i vanilj i Coca-Cola till exempel. Men annars kan man väl göra egen varm choklad med jordgubbar och banan i :)

(Fast jag tror inte det är så gott det heller men då slipper du alla kemikalier i de där pulvret)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...