Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Heejsan:)

Jag har då Call of Duty Modern Warfare 2 på PC de e grymt bra älskar de, men undrar e de värt o köpa stimulus package?vad är det som e bra med det om de e värdt o köpa?

Berätta gärna lite om de oxå, skulle uppskatta de:-)

Tack på förhand!

Skrivet

Du får med 5 banor att köra online på

3 som är nya: Salvager, Storm och Bailout (osäker på stavningen), plus 2 banor från CoD4: Overgrown och Crash

Annars finns det på youtube ;)

Skrivet

Enligt mig, nej. Du kan inte köra stimulus maps på vanliga gametypes, bara på Stimulus och Hardcore Stimulus. Då blir det bara en random gametype. Gillar dom flesta mapsen i Stimulus men spelar inte för att det inte blir den gametypen jag vill.

Skrivet

Enligt mig, nej. Du kan inte köra stimulus maps på vanliga gametypes, bara på Stimulus och Hardcore Stimulus. Då blir det bara en random gametype. Gillar dom flesta mapsen i Stimulus men spelar inte för att det inte blir den gametypen jag vill.

stimulus mapsen kommer visst i vanliga gametypes, spela några så ser du själv.
Skrivet

stimulus mapsen kommer visst i vanliga gametypes, spela några så ser du själv.

Inte på PC, men på xbox
Skrivet

Hehe, en noob fråga snabbt bara:

När man köper Stimulus package, o man köper de från steam(de kanske e de enda man kan göra)

Man får de inte hemskickat va? :P

• Skapa ny...