Tuuber Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Heejsan:) Jag har då Call of Duty Modern Warfare 2 på PC de e grymt bra älskar de, men undrar e de värt o köpa stimulus package?vad är det som e bra med det om de e värdt o köpa? Berätta gärna lite om de oxå, skulle uppskatta de:-) Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Du får med 5 banor att köra online på 3 som är nya: Salvager, Storm och Bailout (osäker på stavningen), plus 2 banor från CoD4: Overgrown och Crash Annars finns det på youtube ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 31 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 är det värt pengarna? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 enligt mig ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Enligt mig, nej. Du kan inte köra stimulus maps på vanliga gametypes, bara på Stimulus och Hardcore Stimulus. Då blir det bara en random gametype. Gillar dom flesta mapsen i Stimulus men spelar inte för att det inte blir den gametypen jag vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Enligt mig, nej. Du kan inte köra stimulus maps på vanliga gametypes, bara på Stimulus och Hardcore Stimulus. Då blir det bara en random gametype. Gillar dom flesta mapsen i Stimulus men spelar inte för att det inte blir den gametypen jag vill.stimulus mapsen kommer visst i vanliga gametypes, spela några så ser du själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Enligt mig, nej. Du kan inte köra stimulus maps på vanliga gametypes, bara på Stimulus och Hardcore Stimulus. Då blir det bara en random gametype. Gillar dom flesta mapsen i Stimulus men spelar inte för att det inte blir den gametypen jag vill.stimulus mapsen kommer visst i vanliga gametypes, spela några så ser du själv. Inte på PC, men på xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Enligt mej är 130 spänn inte värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Hehe, en noob fråga snabbt bara: När man köper Stimulus package, o man köper de från steam(de kanske e de enda man kan göra) Man får de inte hemskickat va? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Nej. Det läggs till i labrary eller nåt på steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Nej. Det läggs till i labrary eller nåt på steam.Okej tack:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg