Hoppa till innehåll

Gå Upp I Vikt.


Backstab
 Dela

Rekommendera inlägg

Meh, ät kött och ägg varje dag så får du lite "gå upp i vikt" ;)

Det funkar inte att bara käka mer proteiner, om det hade funkat hade jag vägt 70+. -.-

 

Är 165 cm lång och väger ~43 kg. Lägsta normalvikt för 165 är 49~55 kg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste börja träna!

Jag hade/har typ samma problem som dig fast det börjar gå uppåt nu enda sen jag började gymma.

När jag började gymma vägde jag typ 66-67 kg, och efter bara några veckor så gick jag upp till 70 kg.

Jag är 179 cm lång.

 

BÖRJA GYMMA! Glöm inte att äta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ligger också under lite i vikten.. Är typ 185(sist jag mätte mig iallafall) och väger 63kg...

Är lite för lat för att börja träna dock xP Men får nog passa på att röra på mig i sommar. Typ cykla och skit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ligger också under lite i vikten.. Är typ 185(sist jag mätte mig iallafall) och väger 63kg...

Är lite för lat för att börja träna dock xP Men får nog passa på att röra på mig i sommar. Typ cykla och skit ;)

Du är ta me fan som mig. Jag är runt 186 cm lång och väger 65 kg.

 

Soulsisters B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ät på McDonalds eller nåt varje dag, varje måltid.

Om du inte har något bättre att komma med finns det ingen anledning att delta i diskussionen.

 

On topic

 

Ät mat som är näringsrikt och nyttigt. Lyssna inte på myttare som pratar om att du har en suverän ämnesomsättning för att du inte går upp i vikt, tvärt om är det.

 

Schysst träning och kost kommer fixa till det. Jag antar att du gärna vill att din kroppsvikt hellre ska ha källan

ifrån en schysst muskelmassa och inte överflödigt fett. Ät regelbundet, näringsrikt mat (kyckling, nötkött, mjölk, nötter, sallad med olivolja eller rapsolja), träna regelbundet och sov bra, sömnen är viktigare än du tror för ämnesomsättningen och dem anabola hormonerna i din kropp.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...