CHORDAZBA Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Tror inte jag sätt det, spelade dom den låter där eller? Säg bara till mig om du undrar namnet på nån hardstyle låt :)Den är inte ute än. :P Sök bara i youtube, Headhunterz lineup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Menar du denna videon? Den har jag sätt. Låten på 0:55 är inte ute än ja och jag är osäker på om den nån gång kommer bli det :/ Här är nån som mixat ihop den lite dåligt... http://www.youtube.com/watch?v=RKNMRMNBAkw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Menar du denna videon? Den har jag sätt. Låten på 0:55 är inte ute än ja och jag är osäker på om den nån gång kommer bli det :/ Här är nån som mixat ihop den lite dåligt... http://www.youtube.com/watch?v=RKNMRMNBAkw man får hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Det finns ju som skrevs bland kommentarerna "Andy Wolf - Check this out" med samma melodi. Jag lyssnade på den för några månader sen men hade glömt av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Sedan Tetris låten och en Headhunterz låt spelade ju dom på DreamHack :P (youtubefilm) Det där är Wildstylez - A Lost World (Qontinent Anthem), inte headhunterz. Och låten man hör lite i slutet är Wildstylez - The Phantom Beat. Tyckte det lätt som Headhunterz på kicken :P Hardstyle är en musikstil, nästa person som säger det kan slicka mina bollar. Lyssna Paffi, hardstyle har tyvärr ändrats det senaste året, nu är det mycket mer nustyle.. Hardstyle vol.20 var det sämsta albumet som någonsin skapats. Ska du ha hardstyle så är det inte fucking headhunterz eller äckliga d-block & s-te-fan du ska söka på. Det är låtar som Showtek - FTS, gamla låtar alltså. Jag menade att Hardstyle VAR en musik stil :P Håller med om att Vol. 20 suger. Tycker inte det skall kallas nu-style mer soft-style Men har man spotify så är det svårt att få tag i dom bra hardstyle låtarna (tycker jag) Men bassleader har väll bra hardstyle låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag gillar 20an, vilken sorts hardstyle tycker ni är bra? Jag började lyssna i mars 2008 och den har väl haft sina bra och dåliga månader. Nästan all hardstyle från 2006 och tidigare gillar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
REPTILoL7 Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 bra låtar: Odysee - (Raido mix) Scarf! Stamp on the ground - (radio edit) Italobrothers album : Hardstyle vol. 17 :D B) Hardstyle vol. 19 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=vwvstkGG3XU Och http://www.youtube.com/watch?v=4wIDPJdWLEo º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨ ¨°º¤ø„¸TECHNO„ø¤º°¨ „ø¤º°¨FOREVER`°º¤ø„ From: Sweden Redigerat 26 Juni 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Om Bit-Pop räknas så är favoriten Slagsmålsklubben :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Övningsköra med Slagsmålsklubben är ju sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Jag gillar 20an, vilken sorts hardstyle tycker ni är bra? Jag började lyssna i mars 2008 och den har väl haft sina bra och dåliga månader. Nästan all hardstyle från 2006 och tidigare gillar jag inte.Samma, gillar inte dom gamla som har en meningslös kick och bara en jävla äcklig synth, ne usch..Jag tycker om hardstyle med elaka melodier och en kick+bassline. Nustyle är mer en glad melodi med en basskick, dvs en vägg av bass som slår i en 150 bpm takt. Nustyle gillar jag också, ibland några låtar mer än hardstyle, men annars är hardstyle bäst. Exempel på en hardstyle låt; Showtek - Dominate (Melbourne shuffle mix) Exempel på en nustyle låt; Dark Oscillators - Food for the woofers (Ivan Carsten mix) Annars är på "We no speak americano" rätt skön. Har fastnat i electro :P Redigerat 29 Juni 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Dash Berlin - Waiting(Sean Tyas Remix) finns även en dub mix på den men jag föredrar vanliga mixen. http://open.spotify.com/track/5wr8pFqs4KmSRkZyDsZNem Personligen tycker jag inte låten börjar förän 4.20+ och vid 4.40 är det jag får gåshud :$ den är bara så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.