Champagne Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Vem sköter nyheterna egentligen?? Jag har skickat in en nyhet för 1 vecka sen men inget svar! FIXA DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Vem sköter nyheterna egentligen?? Jag har skickat in en nyhet för 1 vecka sen men inget svar! FIXA DET! Dom kanske inte ville ha din nyhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Finns ingen nyhet inskickad av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Jag skickade in en nyhet igår, får se när den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Vem sköter nyheterna egentligen?? Jag har skickat in en nyhet för 1 vecka sen men inget svar! FIXA DET! Dom kanske inte ville ha din nyhet? Isånafall skulle jag fått ett meddelande om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Vem sköter nyheterna egentligen?? Jag har skickat in en nyhet för 1 vecka sen men inget svar! FIXA DET! Moderatorerna här granskar det man skickar in, och antingen godkänner eller nekar. Ifall det nekas så får du inget som helst slags svar alls. Det skiter de i. Isånafall skulle jag fått ett meddelande om det. You'd think so, but no. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Det är inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Isånafall skulle jag fått ett meddelande om det. You'd think so, but no. Joho du det får man visst. Men uppenbarligen har det väl inte gått att skicka om Boffa säger att det inte kommit in något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Någon som kan förklara lite mer vad man ska skicka in för nyhet etc..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Allt som är relaterat till spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Allt som har med spel och göra... T.ex Globala spelnyheter, nyheter om kommande spel, osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Jag skickade in en nyhet igår, får se när den kommer.Den har inte kommit än :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.