Gäst SaintsRow2 Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Hej jag Behöver hjälp med gudfadern på ps2 jag håller på att försöka bli Don of Nyc och undrar måste jag ta över alla lager varehus spränga alla kassaskåp i spelet?? det jag har klarat såhär långt är. Jag har bombat alla familjernas bas jag har tagit över veronas lager och återfått kontrollen över little italy jag har klarat alla uppdrag (har dock inte klarat alla dom gula uppdragen dock) här kommer det jag inte klarat än Jag har inte tatt över alla butiker och rackets jag har inte tagit över alla lager och varehus jag har inte klarat alla execution styles har 1 kvar och det är Traffic Accident jag har inte sprängt alla kassaskåp jag har inte klarat alla dom gula uppdragen och jag har inte hittat alla movie clips så kan ni hjälpa mig att säga vilket av det jag skrivit upp som jag måste göra för att bli don över nyc??? mvh Saintsrow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Allt du behöver göra är att klara hela spelet. Sen ska du försöka få 91,5% avklarat av spelet. Redigerat 2 Juni 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Du måste ta över alla ställen, inkl. varuhusen, och så måste du spränga alla baserna. Movie clips, Execution styles och kassaskåpen är bara side mission som hjälper dig att klara 100% Btw om du inte redan har pistolen i lvl3 så köp den, bästa vapnet enligt mig. Redigerat 2 Juni 2010 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Du måste ta över alla ställen, inkl. varuhusen, och så måste du spränga alla baserna. Movie clips, Execution styles och kassaskåpen är bara side mission som hjälper dig att klara 100% Btw om du inte redan har pistolen i lvl3 så köp den, bästa vapnet enligt mig. nej nej, shotgun:en tveklöst! skaffa den eller automatvapnet i lvl3, var grymt länge sen jag spelade så kommer inte ihåg namnen på alla vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Har redan blivit don of Nyc det jag gjorde va att ta över alla lager alla varehus och alla rackets sen betade jag av kassaskåpen i little italy och tog några i newjersey så var saken biff :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg