NeedforSpeed Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Tjenare :) hur kollar man villket DNS man har på datorn??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Du ringer din ISP. Btw, varför har någon anmält? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Btw, varför har någon anmält? :SFel forum antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 3 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Asså, en kille gick in på något på min dator en gång och då visades de min dns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 cmd > ipconfig tråden > datorforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 cmd > ipconfig /all Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 cmd > ipconfig /all Ouff, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Vat ska man skriva in dne koden då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Startmenyn > kör > cmd > ipconfig /all Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.