iCUbe Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 (redigerat) Jo, det börja såhär jag skulle fixa med TukUI och så gick jag in på config och så skrev jag in en sak så man skulle få mer ActionBars, Och sen sparade jag och nu ser det ut såhär :/ Redigerat 5 Juni 2010 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Att ta bort eller ominstallera addonet återställer det till standard ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 (redigerat) Att ta bort eller ominstallera addonet återställer det till standard ju. Jag har redan gjort det. Redigerat 5 Juni 2010 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Inte korrekt isåfall. Själva inställningarna för Addons ligger i en annan mapp om du inte visste det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Inte korrekt isåfall. Själva inställningarna för Addons ligger i en annan mapp om du inte visste det. Har sökt på namnet, hittade en mapp, tryckte på ''Ta bort'' Men det är fortfarande samma sak :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 (redigerat) Radera mappen Interface och WTF. Jag använder http://www.tukui.org/v2/forums/topic.php?id=60. Mycket snyggare och du behöver inte ändra i config filen. Redigerat 5 Juni 2010 av Woodo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 (redigerat) Radera mappen Interface och WTF. Jag använder http://www.tukui.org/v2/forums/topic.php?id=60. Mycket snyggare och du behöver inte ändra i config filen. Det funkar! Tack så mycket för länken också! :) Redigerat 5 Juni 2010 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 De återskapar sig själv när man startar wow, bara lite inställningar som försvinner när man raderar dem. Gör backup innan du raderar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg