XabeR Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 nej jag har aldrig hört talas om det vi är iallafall med i skol dm i fotboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) den 28 maj ska vår skola möta 4 olika skolor vi ska ha en tunering jag ska vara med ska bli spännande :) förra året vann vi vi vinner altid B) Redigerat 15 Maj 2004 av SuperSonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ruffy^, jag bor i Gbg och har då aldrig hört talat som det...O_o Samma här jag bor också i Götet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Yeaa! Vi vann gruppen,och ska spela imorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Alla sånna tävlingar bruka(de) våran klass vinna, eller vi hara ställt upp i två och dom vann vi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Oj då,vi e i final =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.