CHORDAZBA Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Enda sättet hon skulle få ligga med mig var om förspelet var att ta av sig alla jävla piercings, ta bort smink och fixar håret, nej fyfan, emo gå o dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Enda sättet hon skulle få ligga med mig var om förspelet var att ta av sig alla jävla piercings, ta bort smink och fixar håret, nej fyfan, emo gå o dö. Hon ser med andra ord ut som en sop-container. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Enda sättet hon skulle få ligga med mig var om förspelet var att ta av sig alla jävla piercings, ta bort smink och fixar håret, nej fyfan, emo gå o dö.Det där är fan inte emo, det där är något mycket lägre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 (redigerat) Tycker ni verkligen hon är snygg? Eller trollolar ni? Jag tyckte ärligt att hon var snygg. Det är min subjektiva åsikt. Kul att en homofob tycker att en transa är snygg! :o Vad i helvete snackar du om? :o Redigerat 8 Juni 2010 av Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Vad i helvete snakcar du om? :oWhen you see it you'll probably turn homo for all eternity or just shit brix.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) Spydde på mitt inlägg och slängde det i toaletten. Redigerat 8 Juni 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Vad i helvete snakcar du om? :oWhen you see it you'll probably turn homo for all eternity or just shit brix.. What ever. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Vad var det för video? Nu är den borttagen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 varför denna inte funka? :rolleyes: <_< :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.