addeB Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) You get what you pay for. Redigerat 8 Juni 2010 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 ja men det kanske är därför dom kan bli populärare för dom är gratis hade wow varit gratis hade det varit betydligt mycket populärare än var det är nu Om blizzard inte fick pengar att utveckla spelet/hålla det uppe så skulle det läggas ner helt enkelt, och dom som spelar wow är oftast inte 10 år som inte har råd med det :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Juste, om WoW skulle skulle bli gratis skulle det vara mer småbarn som spelar det = inte lika roligt att spela = spelet är inte lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 det finns 10 åringar som spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Ja och de kommer bli fler av dem ifall wow görs gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Ganska slöseri med pengar när man är 10 och kan göra så mkt annat + inte förstår sig på spelet/engelska så bra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Jag har hört att GW2 kommer att äga sönder WoW... Fast det är ju från en av mina partiska kompisar, och det är inte gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 det finns 10 åringar som spelarOch alla hatar dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 ja det skulle jag också göra om jag träfade en 1 0 åring på ett vuxen spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Varje gång man lvlar alts så möter man på ca 3st sånna där 10 åringar varje dag =O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 fable1 sluta käfta emot, wow skulle inte varit bättre om det var gratis, det lär ta ett tag till innan något spel kommer lyckas sno spelare från wow om det någonsin händer. Ingen vill spela med någon som inte förstår sig på spelet. Oftast är dem som inte förstår sig på spelet unga, annars brukar de bara vara retaderade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 jag skrev bara var jag tror käfta emot är när man är helt säker och inte äns lysnar på vad dom andra säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg