ImbazFuhrer Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 För länge, faktist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 har det varit populärt år månader eller veckor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Du föddes igår, va? År.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Fable1 År :_ Redigerat 9 Juni 2010 av Alleeex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 jag kanske inte är så bra på online spel och bara därför måste man föddas igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Om ett spel har 11 miljoner spelare. Tror du själv det varit populärt i bara några månader? Btw hur gammal är du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 ja men vad förskte han säga när han visade upp denMan slår sig själv i ansiktet för att man tycker att du är så korkad. Dålig vana/reflex :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 alla som tycker det är det själv också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag hatar dig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 jag hatar dig mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Då hatar jag dig ännu mera! :) Du måste vara dum, troll eller väldigt ung? =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 jag hatar dig dubbelt så mycket och lite till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg