zitroz Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Det är svårt att hålla en tråd på spår om man inte vet vad man pratar om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lajtchak Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Dhu kan ej stavade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Dhu kan ej stavadedu stavar inte så bra heller om det är det du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Dhu kan ej stavadeSluta lek troll din norsk/svenska imitation är det sämsta jag har sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 antingen är han från norget eller väldigt liten eller har han missat några bokstäver vilket jag tvivlar på eftersom mycket är felstavat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 antingen är han från norget eller väldigt liten eller har han missat några bokstäver vilket jag tvivlar på eftersom mycket är felstavatEnligt hans presentation så är han från Norge men bor i Sverige och är därför dålig på svenska... Därför stavar han som "turkar" pratar svenska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 antingen är han från norget eller väldigt liten eller har han missat några bokstäver vilket jag tvivlar på eftersom mycket är felstavat Du verkar ju också vara liten eftersom du stavar som en kratta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 va inet speel ärr bätttrer än wpw!11!!!!oneeleventwelwe!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 antingen är han från norget eller väldigt liten eller har han missat några bokstäver vilket jag tvivlar på eftersom mycket är felstavat Du verkar ju också vara liten eftersom du stavar som en kratta jag har bara problem med att stava det är det jag håller på med mäst i skolan nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Jag har sett typ 2 inlägg från dig där du har stavat rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Var inte elaka mot honom. :( Han försöker säkert så bra han kan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 ja jag kanske går i en zär skola också där finns det 15 åringar som stavar väre än mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg