Gäst BunnyOnDrugs Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Till alla Xbox 360 användare: tycker ni att det är värt att hacka sig upp till 10 prestige lvl 70? hur många av er har gjort hacket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Har inte gjort det men skulle gärna hacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Varför just 360 användare? Går lika bra att hacka på pc Vet inte på playstation men men. Inte värt att hacka sig upp dit. Det var kul sådär i början men efter tiden så saknar jag att inte kunna levla upp och faktiskt helt ärligt låsa upp nya saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Vill du bli föraktad av merparten av spelarna, så visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag gick igenom sex prestiges & 40k av skiten. Sedan prestigehackade jag, totalt värt det. MW2 är ett skitspel, så jag orkade inte med fyra prestiges till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Men finns det nåt anti hack som t.ex VAC som man kan bli bannad av om man hackar?(på PC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Öh, nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Men finns det nåt anti hack som t.ex VAC som man kan bli bannad av om man hackar?(på PC)MW2 andvänder sig av VAC. Jag hackade en gång, och blev VAC Bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Men finns det nåt anti hack som t.ex VAC som man kan bli bannad av om man hackar?(på PC)MW2 andvänder sig av VAC. Jag hackade en gång, och blev VAC Bannad. Man blir bannad om man har fusk på sin dator. Inte om man joinar en hackad lobby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Men finns det nåt anti hack som t.ex VAC som man kan bli bannad av om man hackar?(på PC) MW2 andvänder sig av VAC. Jag hackade en gång, och blev VAC Bannad. Man blir bannad om man har fusk på sin dator. Inte om man joinar en hackad lobby. Det är ju det vi säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BunnyOnDrugs Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Asså det e skit många personer som skickar mig invs om Hack lobbies som kostar 800 msp, Alltså man ska ge dem en kod som man kan köpa i affärer... det ja menar va om det va värt o köpa ett sådant kort som kostar runt 100 kr för att komma upp till 10 prestige... och ja frågade bara 360 användare eftersom att ja själv använder 360.. btw min GT är samma som mitt fuska.se acc namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tycker inte att det är värt det att hacka upp sig till prestige 10 level 70 för då blir spelet meningslöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg