Nissebils Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Älskar hatten! Spelet är väldigt bra! (enligt mig eftersom jag inte kan programera) Jag körde om samma bana så många gånger så jag stängde av, blev läss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Haha gött att jag lyckas få folk att ragequita :D Håller på med ett annat plattformsspel som projektarbete med ett par kompisar. Detta kommer dock inte bli klart för någon gång i januari. Men om allt går som vi hoppas så kommer det bli awesome! : DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 hehe nice!, jag ragequita :/... skaffa lite ljud eller musik! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 (redigerat) Super Bra Spel Säger jag(igen) Du som Är så (Super) bra Kan Väl titta på mitt första Flash Spel Mitt Maze Spel Gjort I Flash (Längtar Till ditt Nya) Redigerat 12 Oktober 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Roligt, men jag klarar inte en bana, man bara faller och finns inga plattformar eller nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Kom till en bana, klarade den sen kom ja tillbaks till LEFT banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Roligt, men jag klarar inte en bana, man bara faller och finns inga plattformar eller nånting Kom till en bana, klarade den sen kom ja tillbaks till LEFT banan Det är för att jag inte kommit längre på spelet än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Mer färg på banorna och fler banor! Jättefin animation på gubben annars. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Länk Senaste, med hatt! Spel jag började på för inte alldeles för länge sedan. Men har inte gjort så mycket på det på länge. Skulle vilja ha lite feedback. :) Listor nedan som jag fyller med idéer jag gillar och buggar som ska fixas. Buggar: Att man kan flyga igenom golvet på en av banorna.(Man faller inte igenom om man hoppar upp innan man faller istället för att bara falla) - Ska fixa den nästa gång jag plockar upp spelet i flash. Utvecklings planer: Ska fixa så att det går att styra med W, A, S, D knapparna också för att vissa tycker att det är mycket lättare. Vad för program använde du? Adobe flash CS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Använde CS3 när jag började med spelet nu använder jag CS5, har dock inte mycket tid att utveckla spelet på just nu eftersom att skolan tar upp hela min dag från 8 till 16 varje dag i veckan och sen har jag lite extra plugg att göra när jag kommer hem och sånt.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Använde CS3 när jag började med spelet nu använder jag CS5, har dock inte mycket tid att utveckla spelet på just nu eftersom att skolan tar upp hela min dag från 8 till 16 varje dag i veckan och sen har jag lite extra plugg att göra när jag kommer hem och sånt.. :/ Någon tutorial du tittade på när du gjorde den? Eller kunde du koda innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Använde CS3 när jag började med spelet nu använder jag CS5, har dock inte mycket tid att utveckla spelet på just nu eftersom att skolan tar upp hela min dag från 8 till 16 varje dag i veckan och sen har jag lite extra plugg att göra när jag kommer hem och sånt.. :/ Någon tutorial du tittade på när du gjorde den? Eller kunde du koda innan? Jag använde mig av denna tutorial till att börja med.http://www.newgrounds.com/portal/view/455972 Sen tittade jag på lite olika youtube tutorials, finns även ett par bra på newgrounds. hade du tittat igenom tråden lite snabbt, t.ex. förra sidan hade du inte behövt fråga igen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.