Gäst hejhejosv Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 inte speciellt, med tanke på hur lätt det är att bli bannad och hur lätt det är att göra en ny användare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Är rätt säker på att Friday är ute på rätt spår. Jag joinade 2006, och då är jag rätt säker på att det såg annorlunda ut, för jag började inte besöka sidan förrän 2007-2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Vi kanske lyckas få ihop 100 online samtidigt om vi börjar planera nu inför ett försök om en månad. Japp, men lär bli mindre då det är sommar och alla åker iväg första månaden! Men om vi börjar planera för efter sommaren t.ex september för då har ju skolorna börjat och folk kommit tillbaks från semestern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Var det när fuska fick FrostyFuska ? o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Jo , så var det nog, de flest lurkade i chatten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.