Gäst Cakeguy Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Warcraft II :wub: Aah, där snackar vi bra spel. Köpte det för några månader sedan B) ... Det funkar inte bra med W7 :( Det funkar nog om du kör det virtuellt med VirtualBox eller i XP Mode (som suger, VirtualBox är bäst). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Warcraft II :wub: Aah, där snackar vi bra spel. Köpte det för några månader sedan B) ... Det funkar inte bra med W7 :( Det funkar nog om du kör det virtuellt med VirtualBox eller i XP Mode (som suger, VirtualBox är bäst). Jag har för mig det funkade ganska bra i DOSBox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Warcraft II :wub: Aah, där snackar vi bra spel. Köpte det för några månader sedan B) ... Det funkar inte bra med W7 :( Jag köpte Bnet edition på Webhallen. Minns inte hur jag körde, men antingen så var det i VirtualPC, VmWare eller kanske till och med direkt i Windows 7 x64 Ulti. Men jag har i alla fall spelat utan bekymmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Lego racers :D Mulle meck bygger bilar (HELL YEAH!) Lego island brukade man också spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.