Simple Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 *Lång historia* Jag förstod vad den handlade om, men vad var poängen? Hur kom dom bilderna in i filmen? Grejen med en sådan historia är att det ska vara övernaturligt/andar/spöken hit och dit. Med andra ord, tänk själv. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 *Lång historia* Jag förstod vad den handlade om, men vad var poängen? Hur kom dom bilderna in i filmen? Grejen med en sådan historia är att det ska vara övernaturligt/andar/spöken hit och dit. Med andra ord, tänk själv. :rolleyes: Eller att det har suttit en mördare och ändrat filmen 23 sekunder innan dom såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) Bumping with some content! Jag har inte spelat Fallout 3, så jag förstod inte så mycket. Men ni som har gjort det borde förstå antar jag... Mini-spoiler varning http://img411.imageshack.us/img411/5134/1277902309738.jpg Sen har jag en Youtube film som är riktigt bra, se hela! Redigerat 25 November 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Sen har jag en Youtube film som är riktigt bra, se hela! Den var bra förutom att man fattade vad som skulle hända i slutet. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) I shat brix OnT: Om inte varända levande organism på jorden som spelar MineCraft har läst den, så här är storyn om Herobrine Aka Him http://www.minecraftwiki.net/images/6/68/1283223082465.jpg Vågade inte spela MineCraft på 3 dar efter att jag läste den :P Redigerat 29 November 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Har läst allt nu :) helt sjukt vad paranoid man blir av att sitta ensam i tysta mörkret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Aldrig mer super mario Känns som att jag ska kräkas Tänker på om det skulle hända mig, historien känns som en hämsk mardröm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Aldrig mer super mario Känns som att jag ska kräkas Tänker på om det skulle hända mig, historien känns som en hämsk mardröm! Super Mario historien var helt klart det värsta. Kommer med mera historier inom kort. Content: http://img43.imageshack.us/img43/7835/ootbeta.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Om nån får för sig att göra ett riktigt spel av Super Mario historien, then were talking real scary shit! BTW jag ska försöka lära mig att inte läsa spökhistorier klockan 12 på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Postar en film nu innan jag går och lägger mig, en aning creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Aldrig mer super mario Känns som att jag ska kräkas Tänker på om det skulle hända mig, historien känns som en hämsk mardröm! Super Mario historien var helt klart det värsta. Kommer med mera historier inom kort. Content:*Historian* Den där var bara konstig, inte läskig, ganska lik super mario historien fast inte lika freaky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Läste nästan alla...CREEPY! Jag borde verkligen inte läsa dessa, men bra var dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.