Gäst 93847 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ja minns en gång förra året jag vågade inte åka kanonen. men min bror lyckades över tala mig så jag gjorde det. den var jätte grym. balder är självklart också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 mina storebrödwer lurade upp mig i balder 1 gång åker aldrig den mer :angry: 0dock älskar jag flumride colerado bergbanan jukebox och Gasten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Nice att gå Gasten med tjejer B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Gasten måste vara bland det sämsta skit dem har på Liseberg. När vi var där så fick jag fick gå längst bak där det inte hände något, dem försökte komma upp bakifrån och skrämma mig några gånger. Men då vände jag mig helt enkelt om och hälsade på dem, då gick de förbi och väste i mitt öra. Enda roliga var att höra alla tjejer skrika (En tjej började gråta och fick gå ut xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) Nice att gå Gasten med tjejer B)ja det är nice :D en tjej som jag gick framför mig blev så rädd så hon pissa på sig inte direkt mysigt <_< colerado är rätt kul när man blir blöt :D men alltid första attraktionen jag åker när jag kommer in är lisebergbanan :D Redigerat 23 Juni 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Balder, jukebox, lisebergsbanan, kanonen, kålerado... Vet inte vilken jag gillar bäst av dem dock ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Balder, Lisebergsbanan och Uppswinget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Kanonen (tar slut för fort dock..), Balder, Lisebergbanan och Kållerado. Sitt inte med massaa jävla ryssar i flotten bara, satan vad de gapar och skriker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Har bara varit på Grönalund :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Det är nice om man är många pers och åker radiobilar och sätter ut ett target(typ en stenhård hd-snubbe) eller något som alla jagar och krockar på, alt. stänger in i ett hörn :D Redigerat 25 Juli 2010 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 vär där när jag var 3 - 5 så jag har lite svårt att minnas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Aldrigt åkt till Liseberg, ska nog åka nån gång innan året är slut. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.