ImbazFuhrer Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Tjo! Jag har ett litet problem.... När jag försöker logga in på PSN kommer det bara upp ett meddelande lydande: "Det utförs för närvarande underhåll av Playstation Network." Jag undrar om det är fler som har/haft det? Hur länge brukar det hålla i sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag har det, tror alla har det, för jag läste någonstans att PSN skulle vara stängt till 4.30 tror jag imorron Men det är vad jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag hade inte det när jag spelade runt kl 4-5 :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 http://www.gamereactor.se/nyheter/22767/Pl...8f40ae5de437c70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Jag hade "underhåll"-texten hela dagen, tur så spelade jag RDR singleplayer och Heavy Rain så jag behövde inte internet. Redigerat 15 Juni 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Alla har det när det väl är underhåll, bara att vänta ut, svårt att säga hur länge det pågår då detta beror helt på hur stort underhåll de ska genomföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.