zitroz Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Sa inte att man skulle göra så heller precis men ja..Nej jag bara påpekade det. Var inte riktat mot dig. Okej : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 (redigerat) Att uppfostra barn med att de får vad de vill när de skriker är också fel.Givetvis. Men det finns bättre sätt att uppfostra barn än att slå dem. Men tja, sedan beror det ju också vem man frågar, du kanske tycker att det är okej att slå småbarn, men vad vet jag.. Redigerat 10 Juni 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Klippet är ju bara något 10 år gammalt och har säkert visats på fuska förut. Slå barnet är fel... Skulle du vilja bli slagen av dina föräldrar bara för att du inte gör som dem vill att du ska, nail? nä ja vill inte bli slagen men ja håller inte på att skämma ut mina föräldrar i en affär. ja skriker inte mig hes när ja vill ha ngt. skriker man som han så ska man smälla till han så han håller keft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Go WASD. KLippet var inte ett dugg kul över huvud taget, någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Go WASD. KLippet var inte ett dugg kul över huvud taget, någonstans. Gud... har du ingen skrattreflex eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) Go WASD. KLippet var inte ett dugg kul över huvud taget, någonstans. Måste tyvärr hålla med att den var väldigt tråkig... Redigerat 11 Juni 2010 av Numbers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Måste tyvärr hålla med att den var väldigt tråkig...Glöm inte att be din pojkvän använda kondom bara... -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Det är inget problem -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Bra då! :):):):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Go WASD. KLippet var inte ett dugg kul över huvud taget, någonstans. Måste tyvärr hålla med att den var väldigt tråkig... +12345678987654321 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tycker den här var jävligt rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tycker den här var jävligt rolig!Kanske är för att du är bög och då får du ju ändå inte barn utan kondom! ;DVilken humor du har! :):):):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.