Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Högerklicka på där jag har markerat på bild 1 och sen aktivitetshanteraren I rutan som ploppar upp ser du en länk som heter "Statistik för nördar" (ENDAST GOOGLE CHROME) Detta är väl ändå lite överdrivet taskigt för de som verkligen vill veta detaljerad statistik? NEJ! Detta är rent ut sagt komiskt! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nörd är inte ett negativt ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nörd är inte ett negativt ordDe flesta tar det som ett negativt ord.. Men detta är ju bara lite roligt eftersom det gäller google :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Kan man klicka på "Statistik för nördar"? Ser ut som något klickbart. Jag tar inte heller nörd som något negativt. Kanske är fel ordval i vissa fall bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/chrome.png Detta kommer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/chrome.png Detta kommer upp Windows 7?Nice ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Firefox hade också en about:memory fast inte lika mycket statistik där. Firefox har däremot about:robots, har chrome det? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Firefox hade också en about:memory fast inte lika mycket statistik där. Firefox har däremot about:robots, har chrome det? B) Ingen aning faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Kolla då. Skriv in about:robots i adressfältet. Det finns någon mer oseriös about: sak i firefox såsom robots men jag minns inte den. Nörd är inte ett negativt ord De flesta tar det som ett negativt ord.. Då tycker inte jag det var snelt av dig att säga det här :/Nerd alert! Redigerat 9 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Kolla då. Skriv in about:robots i adressfältet. Det finns någon mer oseriös about: sak i firefox såsom robots men jag minns inte den. Nerd alert! Mitt citat D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 att sega nörd är som att kalla en svart person neger det är lika illa tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 att sega nörd är som att kalla en svart person neger det är lika illa tycker jagNu tar du väl ändå i ? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.