Hoppa till innehåll

Google-chrome? Jasså?


Champagne
 Dela

Rekommendera inlägg

att sega nörd är som att kalla en svart person neger det är lika illa tycker jag

Nu tar du väl ändå i ? :o

 

ja menade att det är inte illa alls. nörd är inget dumt ord för överdrivet smarta personer och neger är inget skälls ord för svarta. negrer kanske blir sura men det är inget skälls ord. ett exempel på skälls ord för negrer är

nigger

.

Redigerat av nail
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

att sega nörd är som att kalla en svart person neger det är lika illa tycker jag

Nu tar du väl ändå i ? :o

 

ja menade att det är inte illa alls. nörd är inget dumt ord för överdrivet smarta personer och neger är inget skälls ord för svarta. negrer kanske blir sura men det är inget skälls ord. ett exempel på skälls ord för negrer är

nigger

.

 

Neger är ett stötande ord, jo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firefox hade också en about:memory fast inte lika mycket statistik där.

 

Firefox har däremot about:robots, har chrome det? B)

chrome har about:memory, lite mer statistik än vad ff har.

Däremot så fungerar inte about:robots i chrome.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahah visste inte om about:robots.(y) Men när vi ändå är inne på webbläsare, är Google Chrome värt att ladda hem? Ser väldigt snyggt ut, men funkar det lika bra som FF?

Det är definitivt en smaksak. Det skadar dig ju inte att ladda ner och prova. Personligen kommer jag använda firefox så länge de funkar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Ja det är värt o ladda hem och det är MYCKET bättre än Firefox.

Formulera gärna hur det är MYCKET bättre än Firefox.

 

http://www.arlandaflygsamlingar.se/images/Bengt_bengtsson.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testat Google Chrome en stund nu. Mycket trevligare! Är en sida inte på svenska frågar Chrome om man vill ha det översatt t.ex. Sen älskar jag att de inte finns massa skit där uppe, utan bara det nödvändiga. Snygga teman att välja mellan, och fler möjligheter att välja vad man vill ta bort i historik och sånt. Jag upplever att det är aningen snabbare än FF också. Jag kör på Google Chrome!

 

EDIT: Har GC problem att visa bilder ibland? Kan t.ex. inte se nomercy's ava.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han har ingen ava för tillfället.

Heh, ok. Har webbläsaren något att göra med har fort t.ex. ett youtube-klipp buffrar? Upplever att det är jävligt segt att ladda youtube-klipp, men det kan ha att göra med vårat internet, som kan vara lite ojämnt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...