Gäst Runkarn Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Min kompis och jag vill sitta och spela ensamma på en server så jag försökte göra en server så jag försökte göra en via create a server knappen, men min kompis kunde ej joina. det står att servern inte svarar. jag använde då steams Team fortress 2 dedicated server tool, men då kan jag inte joina min egen server. Hur gör jag utan att behöva ladda ner massor med skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 ´Öppna dina portar ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Då får man ju fråga vad för portar man öppnar och hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Har du konsol? Isf skriv sv_lan 0 när du gör en Create Game. F.ö så öppna dina portar på portforward.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Om du inte får till en server så hyr er härifrån: ---HÄR--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ni måste sitta på samma nätvärk om ni ska lira på en "skapa en server-knappen" på CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 svereige rär rbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) ni måste sitta på samma nätvärk om ni ska lira på en "skapa en server-knappen" på CS. Nej det måste man inte, bara om man inte har stängt av sv_lan 01. OnT: Hyr från brutalcs.nu eller öppna dina portar. Redigerat 11 Juni 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.