Ghostbuster9 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är: ModNation Racers Far Cry 2 Ghostbusters The Video Game Civilization Revolution Lost The Video Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är: ModNation Racers Far Cry 2 Ghostbusters The Video Game Civilization Revolution Lost The Video Game De är ju du som väljer priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är: ModNation Racers Far Cry 2 Ghostbusters The Video Game Civilization Revolution Lost The Video Game De är ju du som väljer priset. Jag vet men hur mycket bör jag lägga upp det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag köper ModNation Racers för 5 SEK inkl. frakt! Har endast råd denna veckan för på måndag ska jag köpa godis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag köper ModNation Racers för 5 SEK inkl. frakt! Har endast råd denna veckan för på måndag ska jag köpa godis ;)Du menar 500 kronor OK, kan ej skicka dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är: ModNation Racers Far Cry 2 Ghostbusters The Video Game Civilization Revolution Lost The Video Game Du kan kolla vad dom kostar nya, sen sänka priset en aning. Föresten, varför ska du sälja Modnation Racers? Hade inte du längtat efter det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Jag köper ModNation Racers för 5 SEK inkl. frakt! Har endast råd denna veckan för på måndag ska jag köpa godis ;)Du menar 500 kronor OK, kan ej skicka dock! Ingen kommer köpa ett begagnat spel för 500:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Hej allihopa, jag ska sälja 5 olika PS3 spel på Blocket och undrar hur mycket jag får de för i styckpris. Spelen är: ModNation Racers Far Cry 2 Ghostbusters The Video Game Civilization Revolution Lost The Video Game Du kan kolla vad dom kostar nya, sen sänka priset en aning. Föresten, varför ska du sälja Modnation Racers? Hade inte du längtat efter det spelet? Det var inte så himla bra som det såg ut, laddningarna är ett stort minus, typ 5 minuter laddning när man startar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Var glad att det inte laddar medans du spelar ^^. Är ett underbart spel. Kolla på vad spelen kostar, sen så om allt är bra med dem. Fina som nästan nya så kan du sänka det mindre. Jag har ingen aning om hur mycket man kan sälja dem för dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Kolla vad andra säljer spelen för. Och sätt något runt det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.