najzzz Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Tjena, tänkte formatera om min bärbara som jag har Windows XP på, men nu är det så att jag tänkte ha ett lite mindre krävande OS. Jag har funderat på Ubuntu dels för att det är gratis och inte så krävande. Undrar vad ni tycker om det (ska bara ha datorn att se film på). Kommer datorn bli snabbare/bättre? ///Najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ubuntu är definitivt ett fantasiskt OS. lättanvänt och fint! :) Rekommenderar att du skaffar det, troligtvis mycket snabbare än Windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ubuntu är definitivt ett fantasiskt OS. lättanvänt och fint! :) Rekommenderar att du skaffar det, troligtvis mycket snabbare än Windows XP. Okej värkar lovande. Väntar på lite mer svar innan jag hämtar det. Är bra sugen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Jadu, kan inget mer säga en vad han ovanför mig sa! Skadar inte att testa, du ska ju bara se film ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Jadu, kan inget mer säga en vad han ovanför mig sa! Skadar inte att testa, du ska ju bara se film ;p Ne menar de, Ska skaffa de imorn då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Tycker du ska skaffa det om du bara ska se på film och surfa. Har själv inte testat det riktigt än eftersom jag spelar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Har haft det. Det är snabbt o enkelt. Mamma tyckte det var jätte bra. Speciellt eftersom det inte går att få virus. (Ubuntu kör inte med .exe som virus skapas i) Spel går väl lite sådär. (Wine används för .exe filer) GTA San Andreas laggade lite smått men annars är det underbart. Ska ha Ubuntu om jag får en bärbar. Med andra ord, skaffa det. Du kommer inte ångra dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Säkerhetskopiera allting till en extern hårddisk bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ubuntu kan få virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Det tycker jag att du ska göra. Jag har Windows 7 på min bärbara, men jag har installerat Ubuntu via Wubi. Men jag ska någon gång övergå helt till Ubuntu på min bärbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ubuntu kan få virus Ja det är klart. Men det är nästan inga som gör virus till Linux-kärnan. Sedan kan man ju alltid prova att köra någon trojan i Wine. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Tack för svaren ska skaffa det! :) Men hur ska jag göra? ska jag ladda hem det på min stationära och bränna det till en Cd eller? Tacksam för hjälp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.