Apakalsong Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Ny multiplayer-video från black ops. Tyvärr så verkar treyarch gjort ett misstag som gjort en copy av mw2.. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100809...-duty-black-ops Det ser verkligen inte ut som en copy av MW2, det här verkar vara ett spel som passar mig till 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Sniper ser mycket roligare ut i black ops :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Sniper ser mycket roligare ut i black ops :) Och du såg det av ett skott? :blink: Får hoppas att Black Ops inte har Sleight of Hand Pro, sniping blev alldeles för enkelt med den perken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag gillar denhär lilla kamran som han satte ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag gillar denhär lilla kamran som han satte ut :PHaha. Bra i alla fall att den tar upp UAV:n om man använder den, annars skulle den vara fett overpowered. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag gillar denhär lilla kamran som han satte ut :PHaha. Bra i alla fall att den tar upp UAV:n om man använder den, annars skulle den vara fett overpowered. hehebra camping utrustning tror många campers använder den när dom sitter i hus och ser att fiender kommer bakom dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Majvor, jag tror det är så att när man kollar på kameran, så kan man inte göra något annat undertiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Inte likt MW2? WTF!? Det är ju som MW2, fast med nya vapen och skit. Det är inte alls likt WAW :/. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Inte likt MW2? WTF!? Det är ju som MW2, fast med nya vapen och skit. Det är inte alls likt WAW :/. Håller med. Jag hade faktiskt trott att grafiken skulle vara mer lik WAW men icke. Varför fan har dom kört rakt av från MW2 för? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Antar att det nya "zombie-läget" som utlovats är som spec ops i MW2, det är skittråkigt. Tyvärr :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Inte likt MW2? WTF!? Det är ju som MW2, fast med nya vapen och skit. Det är inte alls likt WAW :/. du menar väl ÄLDRE vapen ;) Majvor, jag tror det är så att när man kollar på kameran, så kan man inte göra något annat undertiden :P såg du trailern? han såg killen via kameran, smög fram och dödade honom Redigerat 10 Augusti 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Antar att det nya "zombie-läget" som utlovats är som spec ops i MW2, det är skittråkigt. Tyvärr :( Vad fan snackar du om? Zombieläget kommer bli som i WaW - motsatsen till spec ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg