Nazar Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 men om man lägger en stinkbomb i varsin bänk hos eleverna i skolan då är det också förbjudetOm du är så sugen på att kväva någon med en stinkbomb köp bara en smoke grenade så är problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Nej jag vill inte kväva nån ska spara den till april Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Nej jag vill inte kväva nån ska spara den till april Vet du vad han menar med att "kväva" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det e olagligt att "använda" stinkbomber inomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Utomhus då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Då ere lungt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Bra jag ska göra hela min gata till en svinstia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Bra jag ska göra hela min gata till en svinstiaDet är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Bra jag ska göra hela min gata till en svinstiaHaha, har skrattat åt alla dina inlägg. Fortsätt så! FÖrst var jag säker på att du drev, men nu är jag lite mer osöker hah. A men ta bara en ballong. Sen lägg i mjölk å ägg röra sen knyt ballongen sen du bara lägger den i skollan å väntar på att någon ska förstöra den om du inte vill kasta den själv. De e laglit, finns ju inga polise ri din skola så du kan inte bli polis anmäld. Dom behöver bevis (AA). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Bara för det inte finns poliser i närheten så blir det inte lagligt. Bevis: Lukten Rester Nån kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 men om man lägger en stinkbomb i varsin bänk hos eleverna i skolan då är det också förbjudetvad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.