NooBTuBe Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Tjenare grabbar! Jag vet inte riktigt om man kan kalla detta reklam, men iallafall! Jag driver en youtube channel där jag lägger upp mitt gameplay w/ commentary. För tillfället har jag 44 subscribers och min kanal växer sakta men säkert. Därför undrar jag om ni ville hjälpa mig att få den större? Om ni gillar det ni ser, varför inte premunera på kanalen? Jag lägger inte upp videos på youtube för att se hur många premunanter jag kan få utan för att det är roligt, sen blir det också mycket roligare om det är flera som tittar på mina videos och ger mig exempel vad jag ska använda i nästa video. Tack för att ni lästa och ett stort tack om ni subscribar till mig! Min Youtube Channel: http://www.youtube.com/DaMaProD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Stör på mig på "Eeeeh" "Öööööhh". Annars nice :):):)): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Stör på mig på "Eeeeh" "Öööööhh". Annars nice :):):)): Jo, men är ganska ny på commentaries. Så det blir ganska enformigt ibland när man inte vet vad man ska säga.. Ska tänka på det! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Kollade på några videos, fixa rätt Resolution i render/projectet etc. Ser extremt fult ut med en liten ruta i mitten med massa svart omkring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Kollade på några videos, fixa rätt Resolution i render/projectet etc. Ser extremt fult ut med en liten ruta i mitten med massa svart omkring Ja, jag använde "Windows Live Movie Maker" och klippte med och det är idiotiskt. Men nu har jag skaffat mig Sony Vegas Pro 8 så nu ska det icke bli så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Bra filmer har börjat prenumeration på de ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Subba till mej med, gör också commentaries och sådantn ;) Säger också "eeeeh", för det är jävligt svårt att komma på saker att säga. www.youtube.com/jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Tjenare grabbar! Jag vet inte riktigt om man kan kalla detta reklam, men iallafall! Jag driver en youtube channel där jag lägger upp mitt gameplay w/ commentary. För tillfället har jag 44 subscribers och min kanal växer sakta men säkert. Därför undrar jag om ni ville hjälpa mig att få den större? Om ni gillar det ni ser, varför inte premunera på kanalen? Jag lägger inte upp videos på youtube för att se hur många premunanter jag kan få utan för att det är roligt, sen blir det också mycket roligare om det är flera som tittar på mina videos och ger mig exempel vad jag ska använda i nästa video. Tack för att ni lästa och ett stort tack om ni subscribar till mig! Min Youtube Channel: http://www.youtube.com/DaMaProD Dina videos va mellan 6/10, du borde göra flera olika röst inspelningar sen ta den som du tycker är bäst, ta inte första bästa, sen så försök inte att tänka för mycket när du pratar, det blir kanske jobbigt med så mycket "eeeeh" ^^ Tänk på detta och hoppas dom blir bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Tjenare grabbar! Jag vet inte riktigt om man kan kalla detta reklam, men iallafall! Jag driver en youtube channel där jag lägger upp mitt gameplay w/ commentary. För tillfället har jag 44 subscribers och min kanal växer sakta men säkert. Därför undrar jag om ni ville hjälpa mig att få den större? Om ni gillar det ni ser, varför inte premunera på kanalen? Jag lägger inte upp videos på youtube för att se hur många premunanter jag kan få utan för att det är roligt, sen blir det också mycket roligare om det är flera som tittar på mina videos och ger mig exempel vad jag ska använda i nästa video. Tack för att ni lästa och ett stort tack om ni subscribar till mig! Min Youtube Channel: http://www.youtube.com/DaMaProD Dina videos va mellan 6/10, du borde göra flera olika röst inspelningar sen ta den som du tycker är bäst, ta inte första bästa, sen så försök inte att tänka för mycket när du pratar, det blir kanske jobbigt med så mycket "eeeeh" ^^ Tänk på detta och hoppas dom blir bättre. Jo, tack. Dock är MW2 ganska gammalt nu och det finns inte så mycket att prata om, utom strategier och random stuff lol.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Najs! Jag subscribade! Fortsätt du är väldigt bra, tycker att du har en talang för detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Najs! Jag subscribade! Fortsätt du är väldigt bra, tycker att du har en talang för detta. Tack, uppskattar det verkligen! Snart har jag 50 subscribers, tack till alla som har subscribat! Checka mitt twitter också! :] www.twitter.com/damaz1337 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Fina videos! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg