Hoppa till innehåll

Modern Warfare 2 Gameplay W/ Commentaries!


NooBTuBe
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare grabbar! Jag vet inte riktigt om man kan kalla detta reklam, men iallafall!

Jag driver en youtube channel där jag lägger upp mitt gameplay w/ commentary. För tillfället har jag 44 subscribers och min kanal växer sakta men säkert. Därför undrar jag om ni ville hjälpa mig att få den större? Om ni gillar det ni ser, varför inte premunera på kanalen?

 

Jag lägger inte upp videos på youtube för att se hur många premunanter jag kan få utan för att det är roligt, sen blir det också mycket roligare om det är flera som tittar på mina videos och ger mig exempel vad jag ska använda i nästa video.

 

Tack för att ni lästa och ett stort tack om ni subscribar till mig!

 

Min Youtube Channel: http://www.youtube.com/DaMaProD

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade på några videos, fixa rätt Resolution i render/projectet etc. Ser extremt fult ut med en liten ruta i mitten med massa svart omkring

Ja, jag använde "Windows Live Movie Maker" och klippte med och det är idiotiskt. Men nu har jag skaffat mig Sony Vegas Pro 8 så nu ska det icke bli så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare grabbar! Jag vet inte riktigt om man kan kalla detta reklam, men iallafall!

Jag driver en youtube channel där jag lägger upp mitt gameplay w/ commentary. För tillfället har jag 44 subscribers och min kanal växer sakta men säkert. Därför undrar jag om ni ville hjälpa mig att få den större? Om ni gillar det ni ser, varför inte premunera på kanalen?

 

Jag lägger inte upp videos på youtube för att se hur många premunanter jag kan få utan för att det är roligt, sen blir det också mycket roligare om det är flera som tittar på mina videos och ger mig exempel vad jag ska använda i nästa video.

 

Tack för att ni lästa och ett stort tack om ni subscribar till mig!

 

Min Youtube Channel: http://www.youtube.com/DaMaProD

Dina videos va mellan 6/10, du borde göra flera olika röst inspelningar sen ta den som du tycker är bäst, ta inte första bästa, sen så försök inte att tänka för mycket när du pratar, det blir kanske jobbigt med så mycket "eeeeh" ^^ Tänk på detta och hoppas dom blir bättre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare grabbar! Jag vet inte riktigt om man kan kalla detta reklam, men iallafall!

Jag driver en youtube channel där jag lägger upp mitt gameplay w/ commentary. För tillfället har jag 44 subscribers och min kanal växer sakta men säkert. Därför undrar jag om ni ville hjälpa mig att få den större? Om ni gillar det ni ser, varför inte premunera på kanalen?

 

Jag lägger inte upp videos på youtube för att se hur många premunanter jag kan få utan för att det är roligt, sen blir det också mycket roligare om det är flera som tittar på mina videos och ger mig exempel vad jag ska använda i nästa video.

 

Tack för att ni lästa och ett stort tack om ni subscribar till mig!

 

Min Youtube Channel: http://www.youtube.com/DaMaProD

Dina videos va mellan 6/10, du borde göra flera olika röst inspelningar sen ta den som du tycker är bäst, ta inte första bästa, sen så försök inte att tänka för mycket när du pratar, det blir kanske jobbigt med så mycket "eeeeh" ^^ Tänk på detta och hoppas dom blir bättre.

 

 

Jo, tack. Dock är MW2 ganska gammalt nu och det finns inte så mycket att prata om, utom strategier och random stuff lol..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Najs! Jag subscribade! Fortsätt du är väldigt bra, tycker att du har en talang för detta.

Tack, uppskattar det verkligen!

 

Snart har jag 50 subscribers, tack till alla som har subscribat!

Checka mitt twitter också! :]

 

www.twitter.com/damaz1337

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...