bubbe Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Jo, det är såhär att jag fyller år om ca 2 veckor. Min bästavän frågade mig häromdagen vad jag önskade mig i present, och pinsamt nog hade jag inget svar.. Jag har typ världens sämsta fantasi, så jag vet inte vad jag vill ha av henne.. Skulle behöva seriösa tips. Om det är till någon hjälp så är jag kille. :P Det får heller inte kosta för mycket :/ Skulle verkligen behöva lite hjälp. :) Mvh - Jesper Redigerat 12 Juni 2010 av bubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jo, det är såhär att jag fyller år om ca 2 veckor. Min bästavän frågade mig häromdagen vad jag önskade mig i present, och pinsamt nog hade jag inget svar.. Jag har typ världens sämsta fantasi, så jag vet inte vad jag vill ha av henne.. Skulle behöva seriösa tips. Om det är till någon hjälp så är jag kille. :P Det får heller inte kosta för mycket :/ Skulle verkligen behöva lite hjälp. :) Mvh - Jesper Jag har typ precis samma problem. :(Men eftersom att det är din bästavän så borde ju han känna dig ganska bra! :) Så du kan ju be honom köpa något som han tycker skulle passa/som han tror att du skulle uppskatta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag har typ precis samma problem. :( Men eftersom att det är din bästavän så borde ju han känna dig ganska bra! :) Så du kan ju be honom köpa något som han tycker skulle passa/som han tror att du skulle uppskatta :) Det är en hon. :P Jag har också funderat på det, men det känns lite taskigt att lägga över hela "ansvaret" på henne.. Jag hoppas att detta löser sig iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Det är en hon. :P Jag har också funderat på det, men det känns lite taskigt att lägga över hela "ansvaret" på henne.. Jag hoppas att detta löser sig iallafall :) Jaha oj :PSäg typ "överaska mig med något kul" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag har en present alla borde få, oavsett kön. Köp en Dildo! Reaktionen kommer bli klockren.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag har en present alla borde få, oavsett kön. Köp en Dildo! Reaktionen kommer bli klockren.nu.Jo men nu är det så att han ska önska sig något och inte överaska med något ;)Tror det blir lite fel om han ber henne köpa en dildo till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag har en present alla borde få, oavsett kön. Köp en Dildo! Reaktionen kommer bli klockren.nu.Jo men nu är det så att han ska önska sig något och inte överaska med något ;)Tror det blir lite fel om han ber henne köpa en dildo till honom. Exakt. Som sagt var, be henne överraska dig eller liknande :P Men glöm inte; Det är tanken som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Cookie! ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Be henne överraska dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Glass!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Haha! Ingen dildo tack! XD Men jag ska nog be henne överraska mig med något :) hon vet att jag älskar henne ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Tanken som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.