Wheelspin Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Ett paket kondomer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Ett paket kondomer.....Haha, vad rolig, jag skrattar så att jag dör. Nu dog jag... BTT: Sitt och småprata med henne om vad hon gillar och sånt, fast inte misstänksamt. Sen köper du det! Fast om det är nå' jävla audi r8 så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 BTT: Sitt och småprata med henne om vad hon gillar och sånt, fast inte misstänksamt. Sen köper du det! Fast om det är nå' jävla audi r8 så nej. Det var ju han som skulle önska sig något av henne. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 BTT: Sitt och småprata med henne om vad hon gillar och sånt, fast inte misstänksamt. Sen köper du det! Fast om det är nå' jävla audi r8 så nej. Det var ju han som skulle önska sig något av henne. ;) Exakt... fan vad jag skulle kört skiten ur en r8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.