Hoppa till innehåll

Vilken Class Skulle Ni Vilja Vara Irl?


Svampen2
 Dela

Class  

50 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Jesus

Troll.

Aldrig att jag skulle vara en av Satans kreaturer!! Hur kan du ens få för dig något sånt?!

 

Jag spelar human.

 

Gud skapade människan Satan skapade allt annat vridet och ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Troll.

Aldrig att jag skulle vara en av Satans kreaturer!! Hur kan du ens få för dig något sånt?!

 

Jag spelar human.

 

Gud skapade människan Satan skapade allt annat vridet och ont.

 

Jag skulle nog vilja vara en demon ur de djupaste delarna från helvetet och komma upp till ytan med mina succubus och förslava alla prästar :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Troll.

Aldrig att jag skulle vara en av Satans kreaturer!! Hur kan du ens få för dig något sånt?!

 

Jag spelar human.

 

Gud skapade människan Satan skapade allt annat vridet och ont.

 

Jag skulle nog vilja vara en demon ur de djupaste delarna från helvetet och komma upp till ytan med mina succubus och förslava alla prästar :)

 

Synd bara att succubus inte förslavar utan förför folk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Troll.

Aldrig att jag skulle vara en av Satans kreaturer!! Hur kan du ens få för dig något sånt?!

 

Jag spelar human.

 

Gud skapade människan Satan skapade allt annat vridet och ont.

 

Jag skulle nog vilja vara en demon ur de djupaste delarna från helvetet och komma upp till ytan med mina succubus och förslava alla prästar :)

 

Synd bara att succubus inte förslavar utan förför folk.

 

Det är jag som förslavar. :D Fast mitt inlägg kan missuppfattas. :P

 

Jag skulle vilja vara en warlock. Kunna teleportera sig flera meter bort, trolla fram demoner, förbanna folk och skjuta eld och skugg magi :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...