Hoppa till innehåll

Fotbolls Vm I Sydafrika


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallåj. Rätt konstigt att vi inte har någon VM tråd, så jag skapar nu en.

Vilka vinner?

Vilka överraskar?

Vilka floppar?

Vilka hejar ni på?

Vad tror ni om bollen?

Själv hejar jag på Elfenbenskusten, då Drogba spelar där och Svennis är coach för laget. Däremot tror jag nog ändå på Spanien eller Italien. Bollen känns ju inte sådär superb, två måltavlor hittills och många frisparkar högt över. Förhoppningsvis blir det väl bättre ju längre turneringen går.

Diskutera allt kring VM!

 

 

Spanien världsmästare 2010!

Redigerat av Jolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 180
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag bryr mig inte särskilt mycket om fotboll, men jag kan ge mitt utlåtande.

Alltså jag är väldigt sympatisk för engelske målvakten ------ Green, som blivit uthängd som en förrädare efter missen som resulterade i 1-1 mot USA.

Jäkla blodsugare(Bl.a aftonbladet).

 

Jag brukar hoppas på att något otippat lag tar hem guldet, och att det inte blir t.ex Brasilien-Spanien i final, för ju bättre lagen är, ju mindre mål brukar det bli ;).

 

Bollen? Den är rund.

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att Brasilien möter Spanien i finalen, och att de enda lagen som kan hota dessa är Italien och Argentina. Sen så hoppas jag att Nigeria & Elfenskusten går långt, då båda lagen har spelare av klass och rutin!

 

Annars tror jag att Messi floppar och inte når upp till de skyhöga förväntningarna, och att C.Ronaldo har en avgörande roll i Portugals landslag; spelar han bra, spelar Portugal bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktiskt är bollen rundare än någonsin, och dessutom lättare. Den går inte stadigt i luften och ändrar kurs hela tiden. Iofs blir det väl mer mål, vilket är kul. Men det kommer nog bli flera måltavlor, så som Greens och Algeriets målvakt Faouzi Chaouchis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktiskt är bollen rundare än någonsin, och dessutom lättare. Den går inte stadigt i luften och ändrar kurs hela tiden. Iofs blir det väl mer mål, vilket är kul. Men det kommer nog bli flera måltavlor, så som Greens och Algeriets målvakt Faouzi Chaouchis.

Greens tavla går nog tyvärr inte att skylla på bollen skulle jag tro. Jag hoppas själv på England man har också sympatisier med Danmark, Holland & Spanien. Det laget som har imponerat mest på mig hittills är Sydkorea och ser fram emot kvällens match Tyskland - Australien men framförallt morgonens halv två match Danmark - Holland. 
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...