Xade Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Hejar på Tyskland men tror inte dem vinner. Bara inte Spanien, Italien, Argentina eller Portugal vinner blir jag nöjd, dem spelar så tråkigt och filmar grymt mycket, framför allt Italien. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Argentina och Holland som gäller nu gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Tyskland har ju banne mig ett gyllene läge att ta sig vidare mot England. Go Tyskland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragdim Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag tror att Brasilien tar detta, dom har det lätt i kommande matcher som slipper möta lag som Spanien, Tyskland, Argentina mfl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Tyskland har ju banne mig ett gyllene läge att ta sig vidare mot England. Go Tyskland! Eller hur. Håller på Tyskland men får väl erkänna att det var lite synd att England inte fick sitt andra mål :P Redigerat 27 Juni 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hejar på Tyskland, det har alltid varit mitt favorit landslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 hejar på tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Vilken domarskandal! Otroligt! Inför kamerorna nu! Redigerat 27 Juni 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hejar bara på ett och annat lag: URUGUAY!!!!!! Varför? :) Blev helt plötsligt nyfiken nu! Pappa är från Uruguay och de äger asså, riktigt fint och elegant spel de spelar. Forlan och Suarez är jävligt hotfulla i anfallet, fast Suarez kan vara lite diva av sig själv dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 jag har hejat på portugal sedan 2004, vet inte riktigt. Men jag bara gör det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 jag har hejat på portugal sedan 2004, vet inte riktigt. Men jag bara gör det ;)Uh, ännu en fjortis som gillar C. Ronaldo. Mja, hejar egentligen inte på någon speciell. Möjligtvis sämre lag då det är jävligt kul att se de gå vidare. GO GHANA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Hejar som sagt på Tyskland, glad att de gick vidare idag, lite synd att målet vart bortdömt, 4-2 hade varit mer rättvist. Också glad att Italien åkte ut för några dagar sen :D Redigerat 27 Juni 2010 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.