Raptomex Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 (redigerat) WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt... Uruguay spelade sambafotboll hela matchen, helt sjukt! Får känslan av att du inte kollade på matchen..Skulle snarare säga att det är Uruguay som inte kan spela fotboll, jag menar.. Dem har inte förstått ännu att man inte använder händerna. Redigerat 3 Juli 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt... Uruguay spelade sambafotboll hela matchen, helt sjukt! Får känslan av att du inte kollade på matchen..Skulle snarare säga att det är Uruguay som inte kan spela fotboll, jag menar.. Dem har inte förstått ännu att man inte använder händerna. Man får använda händerna hur mycket som helst, man är värt ett rött kort efter det (gult om det inte skulle vara målchans?). Det är taktiskt och smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt... Uruguay spelade sambafotboll hela matchen, helt sjukt! Får känslan av att du inte kollade på matchen.. Skulle snarare säga att det är Uruguay som inte kan spela fotboll, jag menar.. Dem har inte förstått ännu att man inte använder händerna. Man får använda händerna hur mycket som helst, man är värt ett rött kort efter det (gult om det inte skulle vara målchans?). Det är taktiskt och smart. Man får inte använda händerna och just därför blir man bestraffad för det. Jag kan ju säga att när Ghana fick sin straff och missade den hejade jag på dem, men om dom sen skjuter två oerhört oprofessionella straffar som dom gjorde, kan jag inte säga så mycket. Såg så nonchalant ut. Kort ansats, inge kraft alls, dåligt plaserad. Idag är det Argentina - Tyskland, en av VM:s absolut bästa matcher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Imorgon.. Idag så spelar Argentina mot Tyskland kl 16:00 och Paraguay mot Spanien kl 20:30. Hoppas naturligtvis på Tyskland och Spanien. :) Tyskland och Spanien vill man se i final! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 tyskland - argentina snart, tyskland ska vidare så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 0-1 till Tyskland. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 4 - 0 till Tyskland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 (redigerat) Tyskland vann!! :) 4 - 0 Bästa VMmatchen? Men det är synd att müller inte får spela nästa match :( Redigerat 3 Juli 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 vänta nu.. är det redan semifinal? har brasilien åkt ur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 (redigerat) Japp, 1-2 mot Holland. Redigerat 3 Juli 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 tyskland ska vinna allt, så är det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Jaha, då är det Paraguay - Spanien sen. Självklart hejar jag på Spanien. Om Tyskland inte vinner VM så får jag damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.