Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Spanien ftw! Nederländerna/Holland försökte ju nästan sparka sönder Spaniens spelare :| som när holländaren satte dubbarna i bröstet ppå en kille? ja, jag håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Spanien är fan bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Eftersom dom bara spelade tre matcher, så nej, inte speciellt.Men tänk så kassa de är. [: Fan Jolt, visa lite sympati. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Spanien är överskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Märks att Fuska.se's Medlemmar är medgångssupportrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Märks att någon är bitter för att de laget som de hejade på inte vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Bazti har rätt, plötsligt så är det så att folk som höll på Italien och Frankrike samt Brasilien nyss övergått. På många håll ser man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Bazti har rätt, plötsligt så är det så att folk som höll på Italien och Frankrike samt Brasilien nyss övergått. På många håll ser man det. Vad ska man förvänta sig av spelforums medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Så bara för att jag gillar Argentina betyder det att jag inte får tycka att Spanien gjorde bra ifrån sig och förtjänade vinsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 (redigerat) Så bara för att jag gillar Argentina betyder det att jag inte får tycka att Spanien gjorde bra ifrån sig och förtjänade vinsten? Nej absolut inte din jeffla medgångssupporter omg kan du inget om fotboll eller du måste alltid heja på laget som förlorar omgwtf. :rolleyes: Edit: Spanien vinner B) Redigerat 12 Juli 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Märks att någon är bitter för att de laget som de hejade på inte vann. Rätt bitter var jag, men känns bara som att majoriteten bytar lag de håller på hela tiden. Så klankar de ner på en för att man gillat Holland, så länge man intresserat sig för fotboll. Så bara för att jag gillar Argentina betyder det att jag inte får tycka att Spanien gjorde bra ifrån sig och förtjänade vinsten? Pekade jag ut just dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Nä,Spanien vann :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.