Ryssfemma Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Är övertygad om att Spanien kommer igen, på pappret är det ju det bästa laget i VM. Dom måste bara komma igång :)Det spelades ju vänskapsmatcher innan VM för att värma upp lagen, jag tror Spanien körde slut på sista droppen av reservtanken för att vinna över Saudi Arabien. Dem tog ledningen sista minuten, sen så sa folk."Ja men det är ju bara en vänskapsmatch dem behövde inte ta i så hårt mot ett lag som använder olja som törstsläckare". Sen förstår jag inte varför Brasilien är så överskattade hela tiden vid varje VM, bara för att dem dragit hem 5 guld innebär det inte att dem cleanar allt.. Det är skillnad på historia och modern fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Nu har det kanske lossnat för Argentina. 4-1 mot Sydkorea är inte ett dåligt resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) Tror dock Sydkorea tar sig vidare känns som om de är starkare än Grekland och Grekland kommer nog inte få samma hjälp av Sydkorea som de fick mot Nigeria. Redigerat 17 Juni 2010 av TheUnnamed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 offeiciella vm låten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) Grym låt jue, sån jävla stämning! När han börjar sjunga på första versen :cool: Jäklar för igår alltså, Nigeria hade ju verkligen chansen där.Kolla missen vid 0:37 http://www.youtube.com/watch?v=Hjxxs_6tj58...feature=related Redigerat 23 Juni 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) Grym låt jue, sån jävla stämning! När han börjar sjunga på första versen :cool: Jäklar för igår alltså, Nigeria hade ju verkligen chansen där.Kolla missen vid 0:37 http://www.youtube.com/watch?v=Hjxxs_6tj58...feature=related japp vm låten äger :cool: stackars nigeria :( Redigerat 23 Juni 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) Vem orkar kolla på tvp lag med 11 fånar från valfri del av världen sparka på en jävla boll. Men bara för att så hejjar jag på det sämsta laget, vilket lag det nu kan vara. Varför skriver du ens här? Tror du på fullaste allvar att någon här bryr sig om vad du tycker om fotboll? Nae, synd om Nigeria & Elfenbenskusten. Hoppades verkligen på dessa lag, men det höll sig inte. Nu finns det bara ett lag jag håller på, nämligen Tyskland. Redigerat 23 Juni 2010 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Vem orkar kolla på tvp lag med 11 fånar från valfri del av världen sparka på en jävla boll. Men bara för att så hejjar jag på det sämsta laget, vilket lag det nu kan vara.Alla väljer inte och lana svettigt hela sommarlovet lilla pöjk :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Hejar bara på ett och annat lag: URUGUAY!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 offeiciella vm låten :D Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Hejar bara på ett och annat lag: URUGUAY!!!!!! Varför? :) Blev helt plötsligt nyfiken nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Jag tror jag hejar på England just nu, många spelare från Chelsea ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.