Ja, kan ni göra detta:
http://www.youtube.com/watch?v=Pe5a7jJdEhY&feature=fvw
Jag har precis fått till det. o.o
Ja, kan ni göra detta:
http://www.youtube.com/watch?v=Pe5a7jJdEhY&feature=fvw
Jag har precis fått till det. o.o
Shit vad koolt! Kan inte göra så....
Holy shiz. Coolt som fan, men
det känns samtidigt lite äckligt.
Klarade det nyss! :)
Tack för att du gjorde tråden! :cool:
Jag klarade det, fan va coolt :D
Klarade också det, coolt :D
Coolt! :lol: Gick på andra försöket.
Vad är det man ser egentligen? Vattenånga?
↗ till inläggetTror nog det. ;)Coolt! :lol: Gick på andra försöket.
Vad är det man ser egentligen? Vattenånga?
↗ till inläggetIngen aning, det är uppenbarligen något som blir till gas av trycket som bildas i munnen.Vad är det man ser egentligen?
Jag har inte lyckats efter 3 försökt :/ men det är ganska mörkt här.
omg klarar det inte! help meh!
Var uppe en liknande på existenz för ett tag sedan, min polare testade och fick rök första gången, efter timmars av tränade klarade jag det, heh
↗ till inläggetFörhöjt tryck kan ej få ämnen att gå mot gasfas, tvärt om.↗ till inläggetIngen aning, det är uppenbarligen något som blir till gas av trycket som bildas i munnen.Vad är det man ser egentligen?
Jag har inte lyckats efter 3 försökt :/ men det är ganska mörkt här.
Gissar på att vattenångan(gasen) i munnen kondenseras till pyttesmå vattendroppar(som finns i moln) p.g.a. det förhöjda trycket.
Växlade ihop det då. Hursomhelst är det antagligen trycket som får något att bli till synlig ånga :)
Det funkar inte för mig :(
Var ganska enkelt :P Klarade det på första försöket. Följ instruktionerna och stå framför en spegel så du säkert ser det.
Får oftast ut minimalt med rök, men jag ser det. Dock för lite för att få med det på till ex. filmkamera(testade).
Awesome! Lyckades två gånger efter dom första fyra försöken.
Såg detta hos min vän för en tid sedan :P
Försökte länge men lyckades inte, men lyckades nu när jag testade här om dan :D
Min vän kan, han har försökt att förklara men det går bara inte, för komplicerat.
Vad betyder decompress?
Då jag äter heta popcorn brukar detta hända mig på något sätt. Inte lika mycket som ungen på videon men det är någonting :P (Det kanske är lite fusk, men jag lyckas inte på något annat sätt ;))
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in