EmEvig Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Tjena, jag sitter här nu med lite pengar från en försäkring och nu ska det brännas! Vad ska jag köpa? Jag såg att det var nån liknande tråd här också men lås inte den här för det, det är ju inte direkt dubbel tråd. Här är några grejer som jag är sugen på. Radiostyrd bil, en s.k buggy. iPhone 4G när dom kommer. HTC Desire eller Legend. Nintendo DSi med ett flashkort Elgitarr Xbox 360/ PS3 Jag vill vara ute mycket den här sommaren för förra sommaren bröt jag benet och fick ha gips i 6 veckor, så därför lutar det inte så mycket åt ett Xbox eller PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Köp en radistyrd bil jag köpte iförigår en thunder tiger zk-2 det är en rätt så liten monster truck skit rolig :D. Men hur mycket pengar har du att röra dig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmEvig Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Vi hade inbrott för inte så länge sen i ett förråd och då tog dom ganska mycket grejer, men jag fick ut på försäkring så jag har runt 6000. Jag har kollat lite på bilar på hobbex, är dom bra? Men vart köpte du din bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag skulle köpa en iPhone 4G jag :D Den kan du ha med dig när du är ute i sommar, och det finns mycket kul i en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Spara skulle jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Hobbex är inte så jätte bra grejer men köp kanske en traxxas slash 4x4 kostar runt 3500kr http://www.amainhobbies.com/product_info.p...k-w-24Ghz-Radio Det är riktiga grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 sätt in dem på sparkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Köp en tågbiljett och åk till Stockholm och lär dig nått intressant och viktigt: http://tvpsweden.eventbrite.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmEvig Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Nej jag ska inte spara dom, jag ska ha roligt nu! :) Borde jag vänta tills iPhone 4G kommer ut eller ska jag köpa en 3GS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kallesander Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Nej jag ska inte spara dom, jag ska ha roligt nu! :) Borde jag vänta tills iPhone 4G kommer ut eller ska jag köpa en 3GS? vänta på 4g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Nej jag ska inte spara dom, jag ska ha roligt nu! :)Pengar ≠ Roligt. Man kan ha ett mycket bra och roligt liv utan pengar och tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmEvig Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Ja men nu är inte det fallet, jag ska köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.