Hoppa till innehåll

Sömn Och Drömmar


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Fast WILD ska ju användas i samband med WBTB... :s

Annars är det ju cp-svårt.

Jag finner det som enklast att göra precis efter att man har vaknat på en helg (eller nu när det är sommarlov). Man bestämmer sig för att somna om utan att röra sig eller tänka så mycket. Jag känner att jag varit någorlunda nära på WILD men aldrig lyckats helt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 199
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har haft intervju med mig själv, läskigt som fan är det. brukar vakna ganska fort de gånger det hänt.

Det där har jag hört talas om. Låter intressant faktiskt. Hört att man kan få reda på saker om sig själv som man inte visste.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är vanligt att vakna precis när man blir Lucid de första gångerna. Det bästa tipset då är att försöka hålla sig lugn och göra normala saker.

 

@Mezox: Man har tillgång till sitt undermedvetna medans man drömmer så det är fult möjligt. Jag har varit fascinerad av det undermedvetna ett bra tag och det är kraftigare än man tror.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har haft intervju med mig själv, läskigt som fan är det. brukar vakna ganska fort de gånger det hänt.

Det där har jag hört talas om. Låter intressant faktiskt. Hört att man kan få reda på saker om sig själv som man inte visste.

 

Har faktist fått reda på saker jag inte visste/tänkt på eller saker jag lärt mig när jag var yngre och glömt bort tex saker jag lärt mig i skolan för flera år sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska bli lucid snart hoppas jag! Jag failade riktigt hårt höromdagen när jag gjorde en "Reality Check" i min dröm men jag ändå inte upptäckte att det var en dröm. Jag tryckte tungan mot mina tänder. :(

Ska försöka jag med. Säger imorn ifall jag klarar det. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte lyckats komma på något själv så jag gör helt enkelt RC när jag kommer ihåg det. Om du märker att du ofta är i skolan i dina drömmar kan du göra RC när du är i skolan. Inte så bra nu på sommarlovet men du förstår vad jag menar, gör RC på situationer som du brukar drömma om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...