Hoppa till innehåll

Sömn Och Drömmar


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 199
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hade en riktigt rolig men konstig dröm natten den 14 juni 2010.

 

jag sitter och äter middag med jokern, pingvinen och mr frezze från den gamla batman serien. Batman var också där men det var stål kalle, knattarna var där också. jokern klagade på att det var sirap på hans sött potatis och att det inte fanns någon mint i såsen. sen vaknade jag.

 

bästa drömmen på länge XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Luciddrömmar drömmer jag väldigt ofta dem två senaste åren ungefär 80% av mina drömmar är luciddrömmar.jag vet att jag är i en dröm och jag kan kontrollera mina drömmar.I hela mitt liv har jag kunnat vaknat ur mina luciddrömmar när jag vill jag gör det genom att blinka hastigt två gånger så vaknar jag automatiskt :P.

 

 

en gång som var lite konstigt var att jag var i en luciddrömm.jag visste att det var en drömm men jag ville vakna men kunde inte gjorde allt vad jag kunde men kunde inte vakna.tänk själv man vet att det är en drömm och man vill vakna och äta frukost men man kan inte >.<.

 

 

när jag var ca 6 år så drömde jag nästan alltid att jag ramlar ner från höga saker. det kan vara höga vånings hus eller berg eller från trappan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det finns .mp3 filer man kan ladda ner och lyssna på.

 

Det finns "Binaural beats" som är precis som iDoser för er som känner till det. Också finns det röster man kan lyssna på som säger typ "I am aware that I'm dreaming", minns inte vad de brukar kallas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...