Hoppa till innehåll

Jailbreak Frågor


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag Jailbreakeade min iPod Touch 2G med version 3.0 för ungefär ett år sen. Men nu har jag behov av att använda program där version 3.1 behövs så jag har några frågor.

 

Vilken är senaste firmware till ipod?

Vilken är senaste stabila untethered jailbreak firmware?

Kan man jailbreaka till 3.1 eller senare utan att förlora allt som finns på ipoden?

 

Länka gärna till nån bra aktuell youtube guide också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag Jailbreakeade min iPod Touch 2G med version 3.0 för ungefär ett år sen. Men nu har jag behov av att använda program där version 3.1 behövs så jag har några frågor.

 

Vilken är senaste firmware till ipod?

Vilken är senaste stabila untethered jailbreak firmware?

Kan man jailbreaka till 3.1 eller senare utan att förlora allt som finns på ipoden?

 

Länka gärna till nån bra aktuell youtube guide också.

Den här:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Den första du länka var 3.0.1, jag tror jag har 3.0.2 just nu...

 

Den sista bland de tre andra verkar bra, de två första är inte ens till ipod.

Den sista har förresten 8 views på en dag, inget jag vill satsa på.

 

 

Att söka på youtubefilmer kan jag göra själv, jag hoppades att någon som har koll på det här kan svara på mina frågor och rekommendera en tutorial som de vet funkar.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det senaste firmware till iPhone OS är just nu 3.1.3. Jag har själv en iPod 3g 64gig med 3.1.3 jag jailbreakade med Spirit jailbreaket och det funkade bra. Bara att köra "programmet" så installeras Cydia automatiskt och sen är det bara att lägga till cydia sourcen hackulo.us.

 

Ang. sista frågan, ifall du bara uppgraderar OSet med iTunes och sedan jailbreakar så ser jag inte varför något skulle försvinna ifrån den :) .

Redigerat av TheUnnamed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...