Hoppa till innehåll

Xbox 360 Slim Släpps 16:e Juli I Europa


360Xbox

Rekommendera inlägg

Men vafan, är jag den enda som längtar till 360 Slim?

 

Förresten så har dom flesta sakerna fixats nu till Xbox 360.

 

RROD Eftersom den kommer vara kallare, och dom troligen fixat det.

 

Låter högt En stor fläkt istället för 2 små.

 

Kan inte ta emot trådlöst internet Har Wi-Fi.

 

Stor och klumpig Nu är den liten och smidig.

 

Liten hårddisk Har nu 250GB.

 

Osv, osv.

Vadå stor och klumpig? vafan, dansar du runt med ditt 360 medan du spelar eller?

 

Hade jag haft ett ¨vanligt¨ 360 hade jag inte gått och köpt detta bara för att det e nytt, men om jag nu inte har nåt och skulle gått och köpt ett så hade jag nog väntat på detta.

 

Klumpig syftat jag på om man ska styra den nånstans eller ta med den någonstans tex: lan som jag brukar vara på.

Stor har jag också problem med, nu när jag har fått en lite större TV så fläskar min större TV bort mitt 360 så den knappt får plats på bordet. Då skulle det också vara läge med Slim.

 

Fast det är ju My Opinion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Crabsex

Men vafan, är jag den enda som längtar till 360 Slim?

 

Förresten så har dom flesta sakerna fixats nu till Xbox 360.

 

RROD Eftersom den kommer vara kallare, och dom troligen fixat det.

 

Låter högt En stor fläkt istället för 2 små.

 

Kan inte ta emot trådlöst internet Har Wi-Fi.

 

Stor och klumpig Nu är den liten och smidig.

 

Liten hårddisk Har nu 250GB.

 

Osv, osv.

1. Har man garanti kvar på sin 360 så fixas det gratis, annars är detta en fördel.

 

2. Detta kan också vara en liten fördel, dock så är det inte fläkten som låter mest i en "vanlig" 360, dvd-läsaren är också en orsak.

 

3. Okej, visst. Men det går att köpa en sån där sak till en vanlig 360 så att man kan använda trådlöst. Och en sak till, det brukar vara jävligt segt att spela via trådlöst med konsol. Men om det är så viktigt: http://cdon.se/spel/xbox_360_wireless_%22n...dapter-10494406

 

4. Som "DiRtY" sa, dansar du med den? Seriöst, vad spelar det för roll, det är inte precis stor skillnad.

 

5. Köp till en sån här: http://cdon.se/spel/microsoft_xbox_360_har...e_250gb-8868337

 

 

Alltså, är Slim värkligen värd 2500kr om du redan har en Xbox 360? Om du köper till trådlös adapter för 349kr + en stärre hårddisk för 999kr så är vi uppe i 1348kr, ca 1152kr billigare än en Slim. Är det värt det? Nej, inte enligt mig!

 

Det jag menar med 3:an och 5:an är att man får med dom sakerna och inte behöver köpa dom för 1600 kr totalt.

 

Och på 4:an så syftar jag också på att den ser snyggare ut och om man ska ta med Xboxen nånstans så är det inte lika tungt/jobbigt.

 

"Slimen" väger lika mycket som den vanliga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har bokat den skönt att få en större hårdisk :)

Vilket du hade kunnat köpa för 999kr om du redan har en 360.

 

Men visst, det är ju självklart erat val om ni vill köpa det, jag säger bara vad jag tycker. ;)

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan asså, jag och min bror har nyss köpt Xbox 360 elite och Då kommer slim -.-

Alltid när vi köper nått så kommer nått bättre

BTW det kommer kosta 2330 kr, kållade på google, inte säkert att det kommer kosta lika mycket i Sverige men

Ni kan kolla själv! sök på "299 $ till SEK" på google

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan asså, jag och min bror har nyss köpt Xbox 360 elite och Då kommer slim -.-

Alltid när vi köper nått så kommer nått bättre

BTW det kommer kosta 2330 kr, kållade på google, inte säkert att det kommer kosta lika mycket i Sverige men

Ni kan kolla själv! sök på "299 $ till SEK" på google

Nej, den kommer att kosta 3000, aldrig att svenska butiker direktöversätter dollar till krona
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Haha, ska du allvarligt köpa ett nytt 360 i i en mindre låda, när redan har ett?

Fan vilket slöseri.

Ja, jag ska köpa 360 Slim. Har du inte fattat det än?

Jag köper den för dom sakerna som den har osv.

 

"Slimen" väger lika mycket som den vanliga.

Nej, det gör den inte.

 

Tror den vägen ca 0,7 kg mindre

 

har bokat den skönt att få en större hårdisk :)
Håller med, jag hade typ bara en 20GB hårddisk innan. Jag var typ tvungen att radera massa demos osv om jag skulle ladda ner nått.

Grymt jobbigt, men nu när jag kommer ha en 250GB blir det inga problem.

 

 

OBS Om man vill överföra sparningarna från sin gamla hårddisk till Slim hårddisken behöver man bara använda en vanlig transfer kit som redan finns.

Koppa in den i gamla hårddisken, koppa in på baksidan på Slim'en, tryck på "Transfer to console" och sen vänta. Sen är det klart.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, usch så kul. Du spenderar 2,5k på nåt du skulle kunna göra själv för 500kr.

Gör etrt nytt chassi, en 250GB hårddisk kostar vad, 100kr?

Det var bra gissat, du sa bara fel på 839kr... 

http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/109..._360_hard_drive

 

Man kan ju alltid sälja sin gamla och köpa denna nya, då den nya antagligen är tystare.

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...