da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vad skall man göra i brunnen som finns i byn?? Har hört att man kan få ngt där så man kan gå igenom osynliga dörrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 De e det enda du ska göra i brunnen, fixa Lens of Truth, så att man kan se igenom falska väggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 men hur gör man det??? Sedan har jag en fråga till...kan man verkligen ta sig över den trasiga bron med hjälp utav hookshoten?? (då man skall lämna sågen) Försöker å försöker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Du behöver Longshot för att komma till Gerudo's Fortress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 är det den fågelskrämma saken??? Mu den har jag ju inte:S Glömt bort sången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) Punkter: 1.Lens of truth får du i brunen som liten. 2.Så kan de säga dig sången när du är liten och pratar med fågelskrämorna. :P Redigerat 11 Maj 2004 av Biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 är det den fågelskrämma saken??? Mu den har jag ju inte:S Glömt bort sången Longshot är en förlängning av hookshot. Du får den i Water Temple och behöver den för att komma över den trasiga bron. Eller så kan du hoppa över med Epona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) Du behöver Longshot för att komma till Gerudo's FortressAsså man behöver inte alls Longshot för att komma över bron!! :angry: Går alldeles utmärkt med Hookshot!! Sen om du glömt bort fågelskrämmans låt, kan du gå tillbaka som liten och göra en ny :P Redigerat 11 Maj 2004 av Cider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Cider @ 11/05-2004 17:58:24) Du behöver Longshot för att komma till Gerudo's Fortress Asså man behöver inte alls Longshot för att komma över bron!! :angry: Går alldeles utmärkt med Hookshot!! Sen om du glömt bort fågelskrämmans låt, kan du gå tillbaka som liten och göra en ny :P Först vill jag fråga varför du är så arg. Ingen har väl förolämpat dig? Sedan vill jag säga att jag minns det som att man visst behöver longshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 sorry... Men jag fick Biggoron sword efter jag gjort forest temple, hur förklarar du det? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 sorry... Men jag fick Biggoron sword efter jag gjort forest temple, hur förklarar du det? :P Du hade Epona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg