Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P Hm. Okej. Jag kör MQ nu så jag ska kolla om du har rätt när jag blivit stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Rumiko @ 11/05-2004 18:08:19) nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P Hm. Okej. Jag kör MQ nu så jag ska kolla om du har rätt när jag blivit stor. Gör det!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag kommer inte över med hookshot trots att jag står lääääängst ut på bron:S Provat massa gånger:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Man behöver loongshot eller epona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 man klarar det visst!!!! Jag klara det ju!!! :( ingen tror mig.. Du kanske siktar på fel sak...? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 man klarar det visst!!!! Jag klara det ju!!! :( ingen tror mig.. Du kanske siktar på fel sak...? :( Sorry, men jag tror också du minns fel. :( Du kanske ska gå och kolla en gång till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Du ska ta Epona ta skitmycket sats å hoppa över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) man klarar det visst!!!! Jag klara det ju!!! :( ingen tror mig.. Du kanske siktar på fel sak...? :( Det kanske är för att det inte funkat för någon annan än dig. Eller var det en bug. Redigerat 12 Maj 2004 av Biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 kanske... för jag klarade det, eftersom jag skulle få Biggoron's sword... Och det VET jag att det var innan water temple, och jag gjorde med hookshot först eftersom jag inte trodde att epona skunde komma över.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 det är ju bara att hooka sig till Gerudo skylten som hger på andra sidan bron...du måste ju såklart ha Longshot för att göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg