hans Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Kan man använda Kinekt till den gammal xbox 360? När släpps det nya xboxet och Kinekt? Ska ni köpa det nya xboxet eller Kinekt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 fel forum?Jomenvisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Men VAFAN!? Du får väl själv tänka om du vill ha det, jag kommer aldrig köpa det, för att jag tycker att hela poängen med motion sensoring är absurd och dum. Sedan, om du inte har ett 360 men du vill ha ett är det väl självklart att du köper det nyare när dom kostar samma sak? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) Kan man använda Kinekt till den gammal xbox 360? När släpps det nya xboxet och Kinekt? Ska ni köpa det nya xboxet eller Kinekt? :) Ja, Kinect går till gamla Xbox 360. Men till Xbox 360 Slim slipper man dra extra kablar. Xbox 360 Slim släpps 16 Juli och kommer kosta 2500kr, Kinect släpps 4 November och kommer kosta 1100kr ca. Jag kommer boka Xbox 360 Slim, men Kinect kanske jag kommer önska mig i julklapp. ;) Redigerat 25 Juni 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Kinect kommer fungerar till gamla Xbox 360 (helt otroligt då Microsoft bara tänker på att tjäna pengar), men du kommer behöva fler sladdar, då den inte har vissa speciella uttag som behövs för Kinect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Den satt du o klura på länge va ^^ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Shit vad rätt du har! (We have same brain) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 får se om jag önskar mig i julklapp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Den satt du o klura på länge va ^^ ? Det måste han ha gjort. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Den satt du o klura på länge va ^^ ? Det måste han ha gjort. xD Faktiskt så kom den till mig i ett ögonblick av extremt koncentrerad konstnärlig inspiration c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.