Gäst DonaldDuckk Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Tja, jag har nu spelat Just Cause 2's 30-minuters demo tjugofyra gånger. Ja, 24, låt oss nu byta ämne! Jag har hört att man i det riktiga spelet får välja svårighetsgrad, vilket av dessa är mest likt det i demot, och hur svårt kan det bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Lemmegetthisstraight, du har kört demot i tolv timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Demot är ju skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 På hela spelet finns Easy, Normal och Hard. Det är inte så stor skillnad på Easy och Normal men nån av dom är det. Jag skulle gissa på Normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Eftersom ett demo inte är till för att avskräcka människor från att köpa spelet så skulle jag satsa en njure på att Just Cause 2-demot är inställt på en normal svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Lemmegetthisstraight, du har kört demot i tolv timmar?Ja.Inte i stäck då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Lemmegetthisstraight, du har kört demot i tolv timmar?inte för att detta har något med tråden att göra men, varför fuck you microsoft? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.