Gäst pong218 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Hej, mitt google chrome har cp:at hela tiden tankar den ner hemsidorna istället för att visa dem. Typ .php filer kommer hela tiden. Varför gör den så? Blir ju galen . Eller är det bara att installera om eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Hej, mitt google chrome har cp:at hela tiden tankar den ner hemsidorna istället för att visa dem. Typ .php filer kommer hela tiden. Varför gör den så? Blir ju galen . Eller är det bara att installera om eller? Testa rensa cookies. Men om inte det funkar, är det ju ganska enkelt att intstallera om ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Laddar den ner HTML filer eller bara PHP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) Laddar den ner HTML filer eller bara PHP? Bara .php filerna tankar den ner. Och nej jag vill inte installera om då jag har sparat så många lösenord i google chrome. Redigerat 18 Juni 2010 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) Chrome är skit (+ fult). Kör med Firefox (bästa valet) eller Opera nästa gång. Redigerat 18 Juni 2010 av Lindemann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ligger .php filerna på en webbserver eller på din egen dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet) Kolla vad jag gjorde Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet) Kolla vad jag gjorde Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det. Håller med, testade chrome och jag fick nog efter 2 dagar. Firefox var snabbare + jag vägrar lämna mitt fantastiska tema jag har :rolleyes: OnT: Installera firefox och importera alla cookies och lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet) Kolla vad jag gjorde Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det. Skillnaden är så knapp att det är ologiskt att en är "bäst" och den andra är "skit", med tanke på att google chrome har flera hundra teman också, och en likvärdig addon för varje användbar addon som firefox har Sen personligen tycker jag att firefox ser ut som skit, alldeles för kluddigt och skräpigt jämfört med chrome, och så tar det flera sekunder längre att gå till en ny sida, när det är omedelbart på chrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet) Kolla vad jag gjorde Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det. Skillnaden är så knapp att det är ologiskt att en är "bäst" och den andra är "skit", med tanke på att google chrome har flera hundra teman också, och en likvärdig addon för varje användbar addon som firefox har Sen personligen tycker jag att firefox ser ut som skit, alldeles för kluddigt och skräpigt jämfört med chrome, och så tar det flera sekunder längre att gå till en ny sida, när det är omedelbart på chrome Helt rätt :) OnT: Gör som XxMENLOLxX Sa, Dock google chrome är bättre. Men du har ju inget val <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 och så tar det flera sekunder längre att gå till en ny sida, när det är omedelbart på chrome Det är omedelbart för mig i Firefox, för jag har ändrat om lite i FF's about:config :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 bla bla bla Det är omedelbart för mig i Firefox, för jag har ändrat om lite i FF's about:config :rolleyes: Skulle du kunna skicka ett PM med vad du gjort? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.