Hoppa till innehåll

Chrome Tankar Ner Filer Hela Tiden!


Gäst pong218

Rekommendera inlägg

Gäst pong218

Hej, mitt google chrome har cp:at hela tiden tankar den ner hemsidorna istället för att visa dem. Typ .php filer kommer hela tiden. Varför gör den så? Blir ju galen . Eller är det bara att installera om eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nomercy421

Hej, mitt google chrome har cp:at hela tiden tankar den ner hemsidorna istället för att visa dem. Typ .php filer kommer hela tiden. Varför gör den så? Blir ju galen . Eller är det bara att installera om eller?

Testa rensa cookies. Men om inte det funkar, är det ju ganska enkelt att intstallera om ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Laddar den ner HTML filer eller bara PHP?

Bara .php filerna tankar den ner. Och nej jag vill inte installera om då jag har sparat så många lösenord i google chrome.

Redigerat av pong218
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet)

 

Kolla vad jag gjorde

Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet)

 

Kolla vad jag gjorde

Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det.

 

Håller med, testade chrome och jag fick nog efter 2 dagar.

Firefox var snabbare + jag vägrar lämna mitt fantastiska tema jag har :rolleyes:

 

OnT: Installera firefox och importera alla cookies och lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet)

 

Kolla vad jag gjorde

Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det.

 

Skillnaden är så knapp att det är ologiskt att en är "bäst" och den andra är "skit", med tanke på att google chrome har flera hundra teman också, och en likvärdig addon för varje användbar addon som firefox har

 

Sen personligen tycker jag att firefox ser ut som skit, alldeles för kluddigt och skräpigt jämfört med chrome, och så tar det flera sekunder längre att gå till en ny sida, när det är omedelbart på chrome

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nomercy421

Firefox är skit (+ fult). Kör med Chrome (bästa valet)

 

Kolla vad jag gjorde

 

Firefox är inte det snabbaste, men det är det bästa valet då det finns såpass många add-ons och teman. man kan stajla om FF till nästan hur som helst man vill ha det.

 

Skillnaden är så knapp att det är ologiskt att en är "bäst" och den andra är "skit", med tanke på att google chrome har flera hundra teman också, och en likvärdig addon för varje användbar addon som firefox har

 

Sen personligen tycker jag att firefox ser ut som skit, alldeles för kluddigt och skräpigt jämfört med chrome, och så tar det flera sekunder längre att gå till en ny sida, när det är omedelbart på chrome

 

Helt rätt :)

OnT: Gör som XxMENLOLxX Sa, Dock google chrome är bättre. Men du har ju inget val <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...